Intrebari Frecvente

PREȚURILE DE LA MAGAZINUL ONLINE SUNT IDENTICE CU CELE DE LA MAGAZINUL FIZIC ONLY FOR YOU?

Da, dar dacă există vreo diferență între prețul specificat pe website și cel de pe etichetă, prețul corect este întotdeauna cel de pe etichetă.

PRIMESC DIN NOU ARTICOLELE CATALOGATE CA “SOLD OUT”?

Dacă stocul pentru un articol este epuizat, ne poți solicita să te anunțăm când este disponibil din nou. În cazul în care va fi disponibil în mai puțin de 15 zile, îți vom trimite un e-mail pentru a te informa. Dacă, însă, nu-l mai avem în stoc, îl vom scoate de pe site.

PRIMESC ACELAȘI PRODUS PE CARE ÎL VĂD ÎN FOTOGRAFIE?

Da, cu excepția acelor articole fabricate manual, care pot prezenta diferențe minime de finisare.

POT PRIMI INFORMAȚII PERIODICE PRIN E-MAIL DESPRE ULTIMELE NOUTATI SI OFERTE ONLY FOR YOU?

Da. Dă click pe “NEWSLETTER” și vei primi informații despre noutăți, lookbook și ofertele pregatite de Only For You.

POT SĂ MĂ DEZABONEZ DE LA NEWSLETTER-UL ONLY FOR YOU?

În secțiunea “NEWSLETTER” poți să te dezabonezi ușor. Completează datele și dă click pe “TRIMITERE”.

CUM ÎMI RECUPEREZ PAROLA UITATĂ?

Dacă ai uitat parola poți s-o recuperezi în secțiunea “AUTENTIFICARE“.Vei primi un email pentru a introduce o nouă parolă.

CUM MĂ POT ASIGURA CĂ AM CUMPĂRAT CORECT?

După ce trimiți comanda vei primi un e-mail de confirmare. Dacă nu-l primești contactează departamentul Serviciu Clienții.

POT SĂ URMĂRESC COMANDA?

Da. Dă click pe “URMARIRE COMENZI” din “CONTUL TĂU” pentru a vedea starea comenzii tale în timp real.

POT ELIMINA UN ARTICOL DIN COMANDĂ?

Da. Din “COSUL MEU” poți elimina articolele pe care nu le vrei, cu condiția să nu fi confirmat deja comanda.

POT ANULA COMANDA?

Da. Poți anula comanda din secțiunea “COMENZI EFECTUATE” din contul tău.

CUM TREBUIE SĂ PROCEDEZ DACĂ PRIMESC UN ARTICOL DEFECTUOS?

Only For You vinde numai articole în stare perfectă, de aceea, dacă în mod excepțional, primești un articol cu vreun defect, te rugăm să iei legătura cu departamentul Serviciu Clienții.

CUM TREBUIE SĂ PROCEDEZ DACĂ PRIMESC UN ARTICOL INCORECT?

Dacă vreodată, din greșeală, primești vreun articol pe care nu l-ai cerut, te rugăm să iei legătura cu departamentul Serviciu Clienții.

DATELE MELE PERSONALE AU CARACTER CONFIDENȚIAL?

Toate datele pe care ni le transmiți au caracter privat și confidențial pentru OFY GRUP și servesc pentru derularea, îndeplinirea și executarea contractului de vânzare-cumpărare, a-ți răspunde la întrebări și a te informa despre produse. Consultă toate detaliile în Politica de Confidențialitate.

CUM POT CONTACTA DEPARTAMENTUL SERVICIU CLIENȚII?

Ne poți trimite întrebările și comentariile tale prin intermediul formularului de contact disponibil pe website-ul nostru, prin telefon, la numărul (+40)727 770 367 sau trimițând un e-mail la [email protected]

COS